از سال گذشته؛

۲۰۴ ویژه‌برنامه اوقات فراغت در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد

سرپرست اداره‌کل ورزش و جونان سیستان و بلوچستان گفت: از هفته جوان سال گذشته تاکنون ۲۰۴ ویژه برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا شده است.

محمودرضا امیاری، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از هفته جوان سال گذشته تاکنون ۲۰۴ ویژه برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا شده است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان افزود: اوقات فراغت تنها مختص ایام تابستان نیست، بلکه در طول سال ادامه دارد و برای سال جاری نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا کیفیت و کمیت برنامه‌ها افزایش داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری، کار‌های پژوهشی و ارزشی، برگزاری اردو‌های جهادی، اردو‌های علمی و گردشگری، فعالیت در حوزه فضای مجازی و رسانه از جمله حوزه‌هایی است که در برنامه‌ریزی‌ها مدّ نظر ما قرار دارد.

امیاری ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و تقویت حس رقابت سازنده، سعی داریم تا امسال همایش «تجلیل از جوان برتر» را در همه شهرستان‌های سطح استان داشته باشیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: عدم برنامه‌ریزی صحیح برای پر کردن اوقات فراغت و همچنین نبود مکان‌هایی برای فعالیت‌های ورزشی، علمی، فرهنگی و تفریحی باعث افزایش گرایش جوانان به اعتیاد می‌شود، فلذا مصوب شده است تا در صورت تخصیص اعتبار، در هر شهرستان یک «خانه جوان» احداث شود.

انتهای پیام/گ

اوقات فراغت جوانان سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار