دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: ترامپ واکنش‌های مردم را نمی‌بیند چرا که ما با قدرتی بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.

با  قدرتی هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم دادمجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه مردم ایران در دوران ریاست جمهوری وی کمتر شعار مرگ بر ایران سر می‌دهند، اظهار کرد: ترامپ در دنیا به این معروف است که در توهمات ساخته ذهن خود بسر می‌برد و بسیاری از کسانی که در کنگره و سنای آمریکا هستند نیز به خاطر این مسئله نسبت به وی اعتراض دارند.

وی افزود: اظهارات اخیر وی مبنی بر اینکه می‌گوید مردم ایران در دوران ریاست جمهوری وی کمتر شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، به این دلیل است که یا کور است و یا واکنش‌های مردم را نسبت به سیاست‌های آمریکا ندیده و یا شاید خود را به خواب زده است.

شاکری تصریح کرد: صحبت‌های ترامپ بیشتر شبیه شوخی به نظر می‌رسد، وگرنه مواضع ایران و مردمش از ابتدای پیروزی انقلاب در برابر آمریکا مشخص بوده است. ترامپ بهتر است این خیال خام را کنار بگذارد، چرا که بغض و کینه مردم نسبت به آمریکا پایانی ندارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان بیان کرد: حضرت امام می‌فرمودند که وصیت من به فرزندان بسیجی‌ام این است که بغض و کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا در سینه نگهدارند، لذا ما فرزندان آن امام هستیم و مانند همیشه و با قدرتی هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.

انتهای پیام/

جهت گیری مردم نسبت به شعار "مرگ بر آمریکا" اصلا تغییری نکرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله نابودی دولت مردان امریکا
آخرین اخبار