شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی در ساوه با تولید کالای با کیفیت ایرانی از خروج ۶ میلیون دلاری ارز جلوگیری کرد.

جلوگیری از خروج ۶ میلیون دلاری ارز با تولید کالای با کیفیت ایرانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی در شهرک صنعتی کاوه استان مرکزی با فعالیت خود علاوه بر جلوگیری ازخروج ۶ میلیارد دلاری ارز از کشور زمینه برای اشتغال ۲۰۰ جوان ساوجی را هم فراهم کرده است.

ارجمندی مدیر عامل این واحدی تولیدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: سالانه در این واحد تولیدی بیش از ۳۰ هزار قطعه انواع محصولات خانگی تولید می‌شود و این واحد صنعتی با تولید بیش از ۲۵ نوع لوازم خانگی کوچک در کشور پیشتاز است.

ارجمندی افزود: قیمت تمام شده‌ی محصولات این کارخانه یک چهارم قیمت مشابه خارجی آن در بازار است و با درجه‌ی مصرفی آ و کاهش مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد.

وی اضافه کرد: با رفع موانع تولیدی از سوی دولت وحمایت مصرف کنندگان ایرانی می‌توانیم هم نیروی کار در کارخانه را افزایش داده و هم صادرات به کشور‌های خارجی داشته باشیم.

مدیر عامل واحد تولید لوازم خانگی ساوه ادامه داد: بیش از ۱۲۰ هزار کارگر در ۲۰۰ کارخانه لوازم خانگی کشور فعالند.

ارزش افزوده‌ی بازار لوازم خانگی کشور در سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده که بیش از نیمی از آن در اختیار محصولات وارداتی قرار داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.