مسؤول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برپایی 700 ایستگاه صلواتی در کل استان برای پذیرایی از مردم به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن بابایی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت قائم آل محمد(عج) همچون سال‌های گذشته در سطح شهر اصفهان ایستگاه‌های صلواتی برپا خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان در برخی مساجد و بقاع متبرکه امامزادگان استان اصفهان برگزار می‌شود که در کنار آن جشن‌هایی در مساجد نیز برگزار خواهد شد.

پذیرایی از مردم در  700 ایستگاه صلواتی نیمه‌شعبان در اصفهان

مسؤول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بسته‌های فرهنگی مثل نغمه‌های مهدوی و پوستر در بین مردم توزیع‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز اردیبهشت‌ ماه 3 هزار و 500 زائر در قالب 10 دستگاه اتوبوس از استان اصفهان برای زیارت مسجد مقدس جمکران اعزام شدند.

بابایی اذعان داشت: مجوز 280 ایستگاه صلواتی برای ولادت امام زمان(عج) در شهر اصفهان داده شده است و در شهرستان‌ها هم ایستگاه‌های صلواتی متعددی برپا می‌شود که در کل استان حدود 700 ایستگاه صلواتی برپاست که این ایستگاه‌ها جدای از خیمه‌های خودجوش و مردمی محله‌هاست.

وی تصریح کرد: محدودیت‌های خاصی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی وجود ندارد و مجوز ایستگاه صلواتی ویژه ولادت حضرت قائم(عج) برای همه متقاضیان صادر شده است.

مسؤول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: مغازه‌دارانی که صرفاً قصد توزیع شربت یا شیرینی را دارند، در صورت رعایت نظم و خودداری از آزار صوتی و ترافیکی نیاز به گرفتن مجوز برای این کار را ندارد.

 

انتهای پیام/م

برپایی 700 ایستگاه صلواتی نیمه‌شعبان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.