بازيكن تيم فوتبال استقلال گفت :در ديدار برابر خونه به خونه محكوم به برد هستيم و اميدوارم پس از چند سال استقلال قهرمان شود

نورافكن :در فينال جام حذفى محكوم به برد هستيمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اميد نورافكن بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران  درباره وضعیت این تیم در آستانه فینال جام حذفی گفت: لیگ را در رده سوم به پایان رساندیم و اكنون هم در فینال جام حذفی هستیم و در لیگ قهرمانان نیز به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردیم.

او ادامه داد :شرایط تیم بسیار عالی است اما بازی بسیار سختى برابر خونه به خونه بابل داریم و باید با تمام تمرکز برای این بازی آماده شویم.

نورافكن افزود: این دیدار با مسابقات قبلی تفاوت زيادى دارد و ما در فینال جام حذفی محکوم به برد هستیم و به امید خدابتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بعد از چند سال استقلال قهرمان شود.

بازيكن تيم فوتبال استقلال درباره دیدارهای آینده اين تيم بيان کرد: ٢ بازی سخت با ذوب آهن داریم که آنها به خوبی تیم ما را می شناسند. مطمئن باشید ما  تلاش می کنیم تا در ٢ دیداری که برابر ذوب آهن داریم، برنده زمین را ترک کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن استقلال درباره شرایط این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار