بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران،گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

 سید دانیال محبی استاندار سیستان وبلوچستان در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های کار نمونه سیستان و بلوچستان در زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  نتیجه افزایش اطلاعات کارگران از حوزه کاریشان، بالا رفتن کیفیت کار و برند شدن برای جامعه است.

وی افزود: باید همواره قدردان زحمات کارگرانی باشیم که خالصانه، نظام‌مند و متمرکز با افزایش آگاهی و دانش فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش همراه با تعهد به جوانان در نهاد خانواده، مدرسه و دانشگاه نقش مهمی در تربیت انسان‌های باوجدان و کاری دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این استان با داشتن جمعیت بالای جوان با ضریب هوشی زیاد باید بیش از گذشته به مساله تقویت استعداد‌ها در علوم پایه، مهندسی و ... توجه شود.

محبی افزود: استفاده درست از شور و نشاط جوانی حاکم بر کشور می‌تواند نقش مهمی در توسعه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف ایفا کند.

وی با اشاره به فعالیت نیمه کاره رو به افول برخی کارخانجات در سیستان و بلوچستان گفت: تقویت و احیای فعالیت این کارخانه‌ها نیازمند افزایش سطح مهارت در میان جوانان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ۳۵۵ نفر به مرحله داوری جشنواره استانی امتنان راه یافتند که پس از ارزیابی‌های مختلف ۱۴ واحد کار، کارگر و گروه کار نمونه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب شدند.

مهرداد جهاندیده ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد روحیه تعامل و همکاری، توسعه کسب و کار و کارآفرینی و معرفی افراد موفق این بخش‌ها را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر هزار و ۳۰۰ نفر از کارگران نمونه در سراسر سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

جشنواره امتنان از کارگران در زاهدان

برچسب ها: کارگران ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار