مشاور فرهنگی استاندار لرستان با بیان این‌که بشر تشنه منجی است که در همه ادیان آمده است، گفت: آمادگی منتظران منجی عالم بشریت، شرط ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان، شامگاه سه‌شنبه در جمع کارکنان استانداری لرستان ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: خداوند برای تکامل و هدایت بشر رسول فرستاده است، کمااینکه حاکم مطلق و عقل کامل است.

وی به ارسال ۱۲۴ هزار پیامبر از جانب خداوند متعال اشاره کرد و گفت: رسول اکرم (ص) به‌عنوان آخرین رسول، کامل‌ترین دین را ارائه داده است.

مشاور فرهنگی استاندار لرستان افزود: جانشین باید صفات حاکم را داشته باشد، بدین معنا که خلیفه‌الله باید ویژگی‌های کسی که بناست جایگزین او شود را داشته باشد.

موسوی به اعتقاد همه ادیان در خصوص ظهور اشاره و افزود: تمام ادیان الهی بر این باورند که خداوند در آخرالزمان برای ازدیاد فحشا و گناه خداوند منجی می‌فرستد.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه در تاریخ، تمام ادیان منتظر منجی عالم بشریت هستند، عنوان کرد: در بین سایر ادیان و مذاهب تنها دینی که می‌گوید منجی عالم بشریت متولد شده و همان‌طور که مردم از خورشید زیر ابر بهره می‌برند، از وجود امام زمان بهره‌مند می‌شوند، دین اسلام است.

وی با بیان این مطلب که عصر زمان پیامبر اکرم به عصر جاهلیت مشهور است، تصریح کرد: در آن روزگار زنده‌به‌گور کردن دختران، غارت و فساد و فحشا بیداد کرد، کمااینکه امروز هم فساد و فحشا به‌صورت مدرن وجود دارد و کشورهایی که زور و امکانات بیشتری دارند به کشورهای ضعیف‌تر حمله می‌کنند و غنائم آنان را به تاراج می‌برند.

موسوی با بیان اینکه بشر تشنه منجی عالم بشریت است، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری منتظران مصلح خود باید صالح باشند.

مشاور فرهنگی استاندار لرستان افزود: کسی که معتقد به ظهور منجی عالم بشریت است باید معتقد به ولایت‌فقیه باشد و مقام معظم رهبری مصداق ولایت‌فقیه در عصر حاضر است.

وی آمادگی منتظران را شرط ظهور امام زمان (عج) ذکر کرد و ادامه داد: منتظران برای رسیدن به معرفت امام زمان (عج) باید انسان خود را آماده ظهور کند.

وی بیان کرد: کلامی که علیه فردی در فضای مجازی منتشر می‌شود، چه راست باشد و چه دروغ، گناه است، این در حالی است که دین ما از سیاست جدا نیست، دین می‌گوید دروغ نگویید و غیبت نکنید و بدانید امام زمان (عج) می‌آید تا بر دل‌ها حکومت کند.

انتهای پیام/د

منتظران ظهور باید خود را آماده ظهور کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.