رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان اولین استان در کشور، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را در راستای تحقق شعار سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: مطمئنا اصناف و روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار هم تلاش خواهیم نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از اصناف عزیز  کرمانشاهی که به منظور حمایت از کالای ایرانی به عنوان اولین استان نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کردند، تشکر می کنم.

رستی گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی سه بخش تولید، توزیع و مصرف را شامل می شود که ما به طور مستقیم با هر سه بخش در ارتباط هستیم و این خود نشان دهنده اهمیت و حساسیت کار ما می باشد.

رستمی نقش اصناف را در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم برشمرد و افزود: از همه شما می خواهم برای استقلال کشورمان و حل معضل بیکاری تلاش کنیم و با تهیه کالای تولید داخل و فروش آن به این مهم کمک کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه، گفت: به شما قول می دهم تمام تلاش خود را جهت حمایت از شما اصناف عزیز که از خانواده صنعت، معدن و تجارت هستید به کار ببندیم و تا جایی که در توان ما باشد به شما کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

 

کرمانشاه اولین استان در کشور، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی برگزار می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.