جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر سانحه تصادف در جاده همدان - تهران یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر هم مجروح شدند.

جاده همدان 3 فوتی وزخمی برجای گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس راه استان همدان سه عضو یک خانواده با یک دستگاه سواری پراید در حال تردد در جاده همدان - تهران بود که راننده این وسیله نقلیه قصد دور زدن با نزدیک شدن به دور برگردان را داشت.

وی ادامه داد: در این حین راننده پراید بدون توجه به خودروی عبوری، برای دور زدن از شانه خاکی وارد وسط جاده شده و متوجه کامیون شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تریلی حامل گاز که متوجه حضور سواری پراید در وسط جاده شده بود برای جلوگیری از تصادف، وسیله نقلیه خود را به سمت چپ جاده هدایت می کند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: راننده پراید عجله کرده  وبه جای ایستادن، پا بر روی پدال گاز گذاشته و در مقابل مسیر تریلی قرار گرفت.

وی در پایان ادامه داد: سمت راست تریلی با سمت چپ پراید برخورد کرده و این سانحه منجر به مرگ راننده 60 ساله و مجروح شدن زن مسن و دختر جوان این خانواده شد که مجروحان توسط تیم های امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ب

سانحه تصادف یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار