جایگاه سوخت مجتمع خدماتی رفاهی میمند باستان بعد از یک سال تعطیلی با مدیریت جدید آغازبه کار کرد.

ازسرگیری فعالیت مجتمع خدمات رفاهی میمند باستانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدمحمدجواد رضوی پاریزی مدیرعامل مجموعه خدمات رفاهی میمند باستان با بیان اینکه مجموعه خدماتی رفاهی میمند باستان طی دو فاز تکمیل می‌شود گفت: در این مجموعه ابتدا تجهیز و تکمیل جایگاه‌های پمپ بنزین و پمپ گازوئیل انجام شده و شروع به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه شروع به کار ساختمان‌های جنبی و مغازه‌های این محوطه نظیر سوپر مارکت، تعویض روغنی و آپاراتی، نماز خانه، کافی شاپ، کارواش، اورژانس، فضای سبز با آبنما‌هایی نیز فعالیت خود را شروع می‌کنند افزود: متقاضیانی که قصد فعالیت دارند می‌توانند طی چهار ماه به طور رایگان در این مغازه‌ها کار کنند.

 

رضوی تصریح کرد: در این مجتمع ۲۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت برای راه‌های فرعی و محوطه اصلی صورت گرفته، ۴ هزار اصله درخت کاشته شده که با سیستم آبیاری قطره‌ای آبیاری می‌شوند و ۸۰ شعبه تیربرق با ۸۰ متر طول کابل کشی شده است.

 

وی از فاز دوم این مجتمع با ساخت رستوران و اقامتگاهی برای مسافران خبر داد و اضافه کرد: با هدف فعال شدن بیش از پیش جهانگردی و توریسم در منطقه میمند و با حمایت فرماندار، نماینده و مسئولان شهربابک نیرو‌هایی از شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی اریکه کرمان در این محل مستقر می‌شوند.

وی به امکانات نوری و آفتابی در در شهربابک اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری، استقبال و حمایت فرماندار شهربابک و در فاصله‌ی نزدیک به مجتمع رفاهی میمند باستان ساخت یک نیروگاه خورشیدی با سرمایه گذاری ۴ تا ۵ میلیارد تومانی در دستور کار داریم.

علیرضا اسدی فرماندار شهربابک ضمن تشکر از سرمایه گذاران جدید این مجتمع خدماتی رفاهی گفت: تلاش ما رونق بخش اشتغال وحمایت ازسرمایه گزاران وفعال کردن بخش گردشگری جهت توسعه شهرستان است.

وی افزود:این جایگاه حیاتی وزیبندهٔ شهر ماست که هدف از راه اندازی این جایگاه مجتمع خدماتی رفاهی، رفاه حال مسافران وگردشگران، اشتغال زایی و فعال کردن بخش گردشگری و دریافت خدمات بهتر وبیشتر است.

انتهای پیام/ ح

از سرگیری فعالیت مجتمع خدمات رفاهی میمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.