مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از ثبت حدود ۱۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد.

ثبت حدود ۱۵۰ کانون مساجد ایلام در پرتابل بچه‌های مسجد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت‌الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: طرح ساماندهی و ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه جامع بچه‌های مسجد از اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور آغازشده است.

وی، بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح، سازمان‌دهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد و اجرای هر چه‌بهتر و بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌هاست، اظهارکرد: ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری و ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه جهت بهره‌برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از اهداف اجرای این طرح است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، افزود: در راستای ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد مدیران کانون‌های شهری باید حداقل ۲۰ نفر و کانون‌های روستایی ۱۵ نفر از اعضای فعال خود را در سامانه جامع آمار و اطلاعات ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به آدرس الکترونیکی www.bachehayemasjed.ir حداکثر تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری ثبت نمایند.

حجت‌الاسلام چراغی پور، ادامه داد: تمدید مجوز تأسیس و فعالیت کانون‌ها و صدور کارت عضویت در سال ۹۷ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یادشده بود و در رویکرد جدید و بر اساس تغییرات اعمال‌شده ازاین‌پس واریز سرانه طبق سنوات گذشته به کانون‌ها نخواهیم داشت و فقط کانون‌هایی حمایت‌های مالی را دریافت می‌کنند که فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کرده باشند.

انتهای پیام/ د

ثبت نام در پرتابل بچه های مسجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.