سرپرست فرمانداری تنگستان بوشهر گفت: ۲۵ طرح اشتغالزا با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان به تصویب رسید.

۲۵ طرح اشتغالزا در تنگستان بوشهر تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  احمد دشتی روز جمعه در کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان تنگستان افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۹۴ نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای مهار و مدیریت معضل بیکاری در روستا‌ها طرح و ایده تسهیلات اشتغال روستائی را ارائه کرده است.

سرپرست فرماندرای تنگستان ادامه داد: معادل ریالی ۱.۵ میلیارد دلار (حدود ۶ هزار میلیارد تومان) از محل صندوق توسعه ملی نزد موسسات عام سپرده گذاری شده است تا با تلفیق منابع بانکی تسهیلات لازم برای توسعه اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شود.

وی یادآور شد: شهرستان تنگستان در استان بوشهر رتبه خوبی در تصویب و معرفی طرح‌ها به بانک‌های عامل دارد و امید می‌رود در پرداخت تسهیلات نیز مدیران بانک‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

دشتی اظهار کرد: با توجه به نگاه دولت نسبت به توسعه روستائی در همه زمینه ها، متقاضیان اشتغال روستایی باید از این فرصت بی نظیر استقبال بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/م

طرح اشتغالزا با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به تصویب رسید

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.