تیم صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم فوتبال توانست در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد و نسبت به لیگ قبل چهار پله صعود داشته باشد.

عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم فوتبالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم صنعت نفت آبادان با فیروز کریمی در لیگ شانزدهم فوتبال توانست با ۳۳ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار بگیرد.

مسئولان این باشگاه برای شروع لیگ جدید تغییراتی را در کادر فنی تیم برزیل ایران ایجاد کردند و فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید نفتی‌ها انتخاب کردند.

فراز کمالوند در ترکیب این تیم تغییراتی را ایجاد کرد و با ورود چند بازیکن جدید ترکیب خوبی را برای لیگ هفدهم آماده کرد.

شاگردان کمالوند که برای لیگ جدید آماده بودند توانستند در نخستین دیدار خود در مصاف با تیم استقلال، آبی پوشان پایتخت را شکست دهند تا شروع طوفانی برای لیگ هفدهم داشته باشند.

در ادامه مسیر در نیم فصل اول شاگردان کمالوند دست به اعتصاب زدند تا اعتراض شان را نسبت به مشکلات و شرایط این تیم مطرح کنند، اما با توافقی که بین مدیر عامل باشگاه و سرمربی این تیم صورت گرفت باعث شد تمرینات نفتی‌ها از سر گرفته شود و این تیم در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول برابر استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا نیم فصل را با ۶ برد، ۳ مساوی، ۶ باخت، ۱۶ گل زده، ۱۷ گل خورده، تفاضل گل منفی یک و ۲۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول به پایان برسانند.

اما بر خلاف نیم فصل اول شاگردان کمالوند در تهران و برابر تیم استقلال ۴ بر صفر شکست خوردند تا شاگردان شفر بتوانند انتقام اولین بازی خود در لیگ هفدهم را با این پیروزی بگیرند و نفتی‌های آبادان نیم فصل دوم خود را با باخت آغاز کنند.

در هفته هفدهم لیگ شاگردان کمالوند میزبان تیم سایپایی بودند که در بازی رفت خود نتیجه را به این تیم واگذار کرده بودند، اما این باز شاگردان کمالوند توانستند با نتیجه ۳ بر صفر تیم سایپا را شکست دهند تا نخستین پیروزی خود را در نیم فصل دوم بدست آورند و انتقام بازی رفت را از تیم سایپا بگیرند.

در ادامه راه شاگردان کمالوند برابر تیم‌های سپیدرود، مشکی پوشان دیار خراسان، پیکان به پیروزی رسیدند و برابر تیم‌های پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان، نفت تهران، گسترش فولاد، سپاهان، تراکتورسازی و استقلال خوزستان به تساوی رضایت دادند و برابر تیم‌های پدیده، ذوب آهن و پرسپولیس شکست خوردند.

تیم صنعت نفت آبادان در پایان لیگ هفدهم با ۱۰ برد، ۱۰ مساوی، ۱۰ باخت، ۳۶ گل زده، ۳۶ گل خورده، تفاضل گل صفر و ۴۰ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفت و توانست نسبت به لیگ قبل ۴ پله صعود داشته باشد.

نکته جالب توجه در عملکرد برزیلی‌های ایران در لیگ هفدهم این است که صنعت نفت آبادان تنها تیمی درلیگ برتر بود که تعداد پیروزی، تساوی و باخت یکسانی داشته است و با این وجود توانسته نسبت به دوره قبل وضعیت خود را ارتقا دهد.


انتهای پیام/


نگاهی به عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار