آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به کنگره ملی جوانان مدافع حرم گفت:شهدای مدافع حرم غیرتمندانه وارد عمل شدند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

شهدای مدافع حرم غیرتمندانه وارد عمل شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله مکارم شیرازی شامگاه پنج شنبه در پيام تصويری به نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد با اشاره به نقش بی بديل شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بيت و مقابله با گروه تکفيری صهيونيستی داعش گفت: شهدای مدافع حرم با عمل به وظيفه و تکليف دينی غيرتمندانه وارد ميدان شدند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند .

وی افزود : پيروزی های جبهه مقاومت روز به روز در حال افزايش است و در مقابل گروه های تکفيری که با حمايت امريکا و صهيونيست ها و برخی حکام عرب منطقه شکل گرفته اند در حال نابودی هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ارزش و جایگاه جهاد در اسلام بیان کرد: جهاد دری از درهای بهشت است و برای بندگان خاص خداوند است که از آن در وارد بهشت می‌شوند.

این مرجع تقلید  با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) عنوان کرد: بهترین جهاد تقوا است، تقوا دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی است که باید مورد توجه همگان باشد.

وی در راه خدا را مورد تاکید دین اسلام دانست و گفت: جهاد ما دفاعی است و برای دفاع از ارزش‌های اسلام و مکتب اهل بیت(ع) جهاد می‌کنیم و به مقابله با دشمن می‌پردازیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به ارزش و جایگاه مدافعان حرم تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند گروهک تروریستی داعش حرم حضرت زینب(س) را تخریب می‌کرد و چیزی از آن باقی نمی‌ماند اما مدافعان حرم با خون خود به دفاع از حرم پرداختند.

انتهای پیام/ش

برگزاری کنگره ملی جوانان مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار