امام جمعه موقت قزوین گفت: فکر و ایده آزادی خواهی و حق طلبی ایران در میان ملل نفوذ کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین افزود: دشمنان که از موضوع نفوذ ایران در کشور‌های دیگر نگران هستند باید بدانند ایران اسلامی به جایی لشکرکشی نکرده است که بخواهند جلوی آن را بگیرند بلکه فکر و ایده آزادی خواهی و حق طلبی آن در میان ملل نفوذ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: ملت‌های منطقه می‌دانند که آمریکا شعار دروغ می‌دهد و چند سال است فلسطین را با این بهانه در اختیار گرفته است و به مردم ستم می‌کند.

امام جمعه قزوین گفت: کشور‌های عربی هم که شاگردان صهیونیست هستند با این وقایع چهره واقعی خود را نشان داده اند و ملت‌هایی مانند فلسطین فهمیده اند که حامی واقعی آن‌ها فقط ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین قابل اضافه کرد: ملت‌ها آموخته اند که زیربار ستم زندگی نکنند و حضور مردم در صحنه هم موجب شده است دشمن به وحشت بیافتد.

وی گفت:: طبق یک نقشه، ترامپ می‌گوید از برجام خارج می‌شویم، ولی اتحادیه اروپا می‌گوید خارج نشو و بهانه می‌آورند که ایران باید موشک‌ها را جمع کند و نفوذ خود در منطقه پایان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: از موضع گیری روشن وزیر امور خارجه کشورمان که گفتند «ما در مورد برجام هیچ مذاکره جدیدی نخواهیم کرد و به آن چیزی اضافه و کم نمی‌کنیم» حمایت می‌کنیم و این سخنان قابل تقدیر است.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: به اعتراف روزنامه‌های اسراییلی، اقتدار امروز ایران ناشی از تحمل سختی در تحریم هاست و مردم، چون حق را دوست دارند سختی‌های آن را نیز تحمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید بدانیم این انقلاب با عبور از فرازونشیب‌های فراوان و نجات از گرداب‌ها سربلند بیرون آمده و هرگز دست نیاز به سوی دشمن دراز نکرده است و از این به بعد هم از سختی‌ها سرافرازانه عبور خواهد کرد.

امام جمعه موقت قزوین خطاب به رسانه‌ها و صاحبان قلم گفت: در شرایطی که دشمنان در حال سیاه نمایی هستند رسانه‌ها وظیفه دارند با بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی مردم را در جریان کار‌های انجام شده قرار دهند.

وی گفت::این روز‌ها برای جنازه رضا شاه سر و صدا راه انداخته اند تا بگویند رضا شاه ناجی ایران بوده است، اما باید بدانند در زمانی که شاه با کمک ابرقدرت‌ها حکومت می‌کرد با قیام یک ملت نابود شد و امروز چند نفر سلطنت طلب و پیرمرد فرتوت قادر نیستند چیزی را زنده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: ملت آگاه ایران دیگر فریب منافقان و فتنه گران و سطنت طلب‌ها را نخواهد خورد و انقلاب را رها نخواهد کرد.

وی افزود: در زمان شاه حتی برخی شهر‌ها آب و برق و گاز نداشتند و فقط چند هزار دانشجو داشتیم، اما امروز همه روستا‌ها از آب و برق و گاز و تلفن برخوردارند و بیش از چهار و نیم میلیون نفر دانشجو داریم.

وی در ادامه به سالروز در گذشت آیت الله شاهرودی، آخوند همدانی و شیخ صدوق اشاره کرد.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.