جلد نوزدهم و بیستم خاطرات سفیر اثر نیلوفر شادمهری رونمایی شد.

جلد نوزدهم و بیستم به گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از جلد نوزدهم و بیستم "خاطرات سفیر" اثر جدید نیلوفر شادمهری، عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، در غرفه انتشارات سوره مهر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
 
ابتدای این مراسم نیلوفر شادمهری، نویسنده کتاب "خاطرات سفیر" درباره بازخورد این کتاب گفت: حجم بسیاری  از بازخورد خوب از کتاب  به من اطلاع داده شده است، و تا امروز من جز بازخورد مثبت از این کتاب ندیدم ما معمولا انتظار نداریم کتابی که رگه های اعتقادی دارد این حجم از بازخورد مثبت را داشته باشد. باید بگویم که تا الان ایمیل و کامنت های مثبتی برای من ارسال شده است. 
 
وی افزود: ماجرای ادامه "خاطرات سفیر" حجمی از یادداشت برداری هایی است که از خاطرات روزانه ام داشتم به ناشر تحویل دادم. جلد دوم کتاب درباره سه ماهی است که به ایران آمدم و دوباره به فرانسه برگشتم. اگر قرار باشد جلد دوم این کتاب منتشر شود بخشی از خاطرات سال دوم را خواهم نوشت، که الیته بستگی دارد تا کجای خاطرات را تغییر بدهم. با خیلی از کسانی که در کتاب نام برده ام روابط خانوادگی داشتیم. باید بگویم که قرار نیست جلد دوم کتاب به این زودی منتشر شود و زمان می خواهد. 
 
نویسنده کتاب "خاطرات سفیر" با اشاره به اینکه بحث تاثیر گذاری کتاب چیزی نیست که بتوان به این راحتی درباره اش سخن گفت، بیان کرد: ممکن است کسی از نثر و ظاهر کتاب خوشش بیاید، یا از خاطرات کتاب متاثر شده باشد. من فقط خاطراتم را تعریف کردم و آنچه در کتاب است یک پنجم خاطراتی است که در سال اول نوشتم. خاطرات کتاب برای من خاص بود. این تاثیر گذاری اتفاق عادی نبود و باید بازخورد کتاب را در دراز مدت باید مشاهده کرد.
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: کتاب ، نمایشگاه کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار