نتایج مسابقات کشوری کورس بهاره‌ سوارکاری یزد اعلام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پایان پنجمین هفته از رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره یزد در ادامه مسابقات کشوری کورس بهاره‌ سوارکاری یزد، پنجمین هفته از این رقابت‌ها در هفت دور به کار خود پایان داد.

 در دور اول این مسابقات که در مسافت هزار متر بوده، اسب وادی‌شاه رفیع با چابک‌سواری علیرضا رضایی رتبه اول، اسب ولیعهد خان با چابک‌سواری محمد خوجَملی رتبه دوم و اسب واندر طوس با چابک‌سواری علی‌محمد غراوی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در دور دوم به مسافت هزار متر این رقابت‌ها، رتبه اول به اسب وامق بنهور با چابک‌سواری امیرحسین کریمی، رتبه دوم به اسب ویدا محمود با چابک‌سواری امین محمدی و رتبه سوم به اسب میکائیل برزگر به چابک‌سواری صمیر محمدی اختصاص یافت.

لازم به ذکر است در ادامه این رقابت‌ها و در دور سوم به مسافت هزار متر اسب ولوله شریفی با چابک‌سواری متین جرجانی، اسب ویکتور کوهستان با چابک‌سواری علیرضا سپه وند و اسب وزیر خان منصوری با چابک‌سواری عبدالله قلرطلا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در دور چهارم این مسابقات در مسافت هزار متر بوده که اسب نیاوش ثمین تفت با چابک‌سواری ابوالفضل دهقان رتبه اول، اسب لینا اسدی با چابک‌سواری نادر صالح پور رتبه دوم و اسب نواب شاه قیم با چابک‌سواری محسن یزدان فر رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 در دور پنجم به مسافت هزار متر این رقابت‌ها، رتبه اول به اسب ویس بابا اقبال با چابک‌سواری نادر صالح پور، رتبه دوم به اسب ناصر روستا با چابک‌سواری علی‌محمد غراوی و رتبه سوم به اسب ویسانا وکیلی با چابک‌سواری محسن یزدان فر اختصاص یافت.

لازم به ذکر است در ادامه این رقابت‌ها و در دور ششم به مسافت هزار متر، اسب ورگلاس سردار با چابک‌سواری علی‌محمد غراوی، اسب نگار رشید با چابک‌سواری محمد خوجملی و اسب گران‌مهر شریف با چابک‌سواری نادر صالح پور به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و پایانی که در مسافت هزار متر برگزار شد نیز اسب ترکمن استوری با چابک‌سواری محمد خوجَملی رتبه نخست، اسب پریزمتیک با چابک‌سواری صمیر محمدی رتبه دوم و نهایتاً اسب الدرادو با چابک‌سواری ابوالفضل دهقان رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

پایان پنجمین هفته از رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار