افزایش مصرف گاز سی.ان.جی در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف سی.ان.جی در یک ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

سیدحجت مدنی ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: بر اساس آمار میزان مصرف گاز طبیعی، مصرف سی.ان.جی در فروردین‌ماه امسال  به مقدار 18 میلیون  و 280 هزارمتر مکعب بوده است که این میزان بیانگر افزایش در مصرف این ماده نفتی است.

وی گفت: میزان مصرف سی.ان.جی در اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل که 15 میلیون و 570 هزار متر مکعب بوده است 10.3 درصد رشد داشته است و در مقابل آن شاهد کاهش مصرف بنزین در سطح استان بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از  متوسط مصرف روزانه 590 هزار متر مکعب در سطح استان خبر داد و افزود: بر همین اساس با  مصرف این مقدار سی.ان.جی در آمار مصرفی یک ماه گذشته،  مقدار 18 میلیون  و 200 هزار لیتر بنزین در استان صرفه‌جویی شده است.

مدنی با اشاره به افزایش 22 درصدی مصرف فرآورده بنزین در تعطیلات نوروزی امسال گفت: با افزایش30 درصدی تردد مسافران نوروزی از محورهای مواصلاتی اردبیل نسبت به سال گذشته, مصرف فرآورده بنزین در استان اردبیل در تعطیلات نوروزی امسال نیز شاهد افزایش بوده است.

انتهای پیام/ع

مصرف سی ان جی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.