صداوسیمای مرکز قزوین برای حمایت از کالای ایرانی سلسله نشست‌هایی را با مسئولان و فعالان حوزه صنعت و نخبگان استان برگزار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛این مرکز در نشست‌های تخصصی خود با بنیاد نخبگان، اتاق بازرگانی استان، خانه صنعت، معدن و تجارت و پارک علم و فناوری استان راهکار‌های عینی و عملیاتی حمایت از کالای ایرانی را بررسی و تبیین کرد .

معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از کالای ایرانی از صاحبان فکر و اندیشه و فعالان عرصه‌ی تولید و صنعت خواست تا با ارائه پیشنهادات خود در غنا بخشی محتوایی به برنامه‌های رسانه مشارکت کنند.

معصومی فر در ادامه مصرف کالای داخلی و همچنین مبارزه با کالای قاچاق را از مهمترین شیوه‌های حمایت از کالای ایرانی دانست.

در این نشست‌ها فعالان و دست اندرکاران حوزه صنعت و همچنین نخبگان استان ضمن تشریح موانع تولید، چالش‌های تولید کنندگان و راهکار‌های حمایت قانونی از تولید کالای ایرانی از اهتمام رسانه در پرداخت به این موضوع قدردانی کردند و خواستار تعامل هرچه بیشتر با صداوسیمای مرکز قزوین در این حوزه شدند.

همچنین بررسی راه‌های عملیاتی برای نیل به اقتصاد مقاومتی، باید‌ها و نباید‌های حمایت از مصرف کالای داخلی، شیوه‌های عینی برای حمایت از کالای باکیفیت ایرانی، تبیین وظایف حوزه‌های فرهنگی و هنری در حمایت از کالای ایرانی و نیز وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌های حاکمیتی برای تحقق عنوان سال از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست‌ها بود.

صداوسیمای مرکز قزوین ویژه برنامه‌ی «ایران ساخت» و «ما می‌توانیم» را در رادیو با رویکرد تخصصی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تولید و پخش می‌کند.

سیمای خبر مرکز قزوین هم ضمن پخش ویژه برنامه‌ی «چرتکه» و پرداخت محتوایی به حمایت از کالای ایرانی، رویکرد برنامه‌های زنده‌ی خود را به این موضوع معطوف داشته است.

خبر مرکز قزوین نیز علاوه بر تهیه و تولید گزارش‌های خبری ـ. تولیدی با موضوع شعار سال رویداد‌های مرتبط با این حوزه را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

 نشست‌ صدا و سیمای قزوین با فعالان حوزه صنعت

برچسب ها: تولید فیلم ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار