استاندار ایلام گفت: فرمانداران در جذب سرمایه گذاران و اشتغالزایی با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند تا بتوانند گامی اساسی در جهت توسعه شهرستان خود بردارند.

ضرورت رقابت فرمانداران برای جذب سرمایه گذاران و اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام اعلام کرد: سفرهای شهرستانی قبل از توزیع بودجه 97 که همراه با بازدید میدانی و کار کارشناسی دقیق بود توانست در توزیع بودجه ها با توجه به مشکلات و مسائل هر شهرستان در راستای توزیع عادلانه همراه با رعایت توازن منطقه ای و اسناد بالادستی بسیار امیدوار کننده باشد.
وی افزود: تلاش ما رفع مشکلات شهرستان ها با در نظر گرفتن اسناد بالادستی مانند قانون بودجه سالانه، قانون برنامه ششم و سند بالادستی آمایش سرزمینی بوده است.
سلیمانی دشتکی با اشاره به ظرفیت های بالای استان و رسالت مدیران در جذب سرمایه گذاران گفت: در راستای جذب سرمایه گذاران ستاد خدمات سرمایه گذاری شکل گرفته و تقسیم کار لازم صورت گرفته و از فرمانداران انتظار است در جذب سرمایه گذاری و اشتغال رقیب یکدیگر باشد، باید افراد بالقوه سرمایه گذار هر شهرستان مشخص شده و بانک اطلاعاتی تشکیل شود.

وی از تشکیل بانک اطلاعات سرمایه گذاران هم استانی خارج از کشور اشاره کرد و گفت: در همین راستا یک همایش بزرگ با حضور سرمایه داران ایلامی در سراسر دنیا تشکیل شده و در جهت جذب سرمایه گذاران کلان برای استان تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: علاوه بر فرصت های موجود برای سرمایه گذاری، تهدیدات بسیاری هم در استان وجود دارد و با وجود امکانات خدادادی فراوان در استان سرمایه گذاران به سختی وارد استان می شود.

وی گفت: این امر نشان از مشکلات فرهنگی در استان دارد که در این زمینه باید با فرهنگ سازی مناسب در بین مردم استان و جلوگیری از برخورد با سرمایه گذاران مختلف از جمله تأکید بر استخدام بومی و معارضان زمین های واگذار شده به سرمایه گذاران اقدام کرد.

انتهای پیام/اس

فرمانداران در اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار رقابت کنند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.