فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری باند ۵ نفره سرقت و زورگیری با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری، سرقت منزل و سرقت ویلا‌های خالی از سکنه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و افسران تجسس کلانتری ها، متهمان شناسایی شدند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند، متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره با مراجعه به درب منازل مردم به عنوان مامور شرکت‌های خدمات رسان از آنان زورگیری می‌کردند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی قائم شهر افزود: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت خودرو، سرقت منزل، سرقت ویلا‌های خالی از سکنه و زورگیری در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ مرادی از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه که با متهمان همکاری داشتند در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی همواره مراقب افرادی که به عنوان ماموران شرکت‌های خدمات رسان به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارقان سرقت در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.