در پی استعفا و وخامت حال آیت‌الله اسدالله ایمانی، سازمان بسیج رسانه فارس طی پیامی از زحمات چندین ساله ایشان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و مجمع بسیج رسانه در پی وخامت حال آیت‌الله ایمانی، نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و استعفای ایشان به این دلیل، طی پیامی از زحمات چندین ساله این عالم ربانی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطاعت از پیامبران و اولیای الهی و همچنین تکریم از مقام شامخ آنان یکی از دستورات مهم دین اسلام است که در روایات اسلامی و آیات قرآن کریم بار‌ها به آن تأکید و اشاره شده است.

آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی، نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز که به دلیل بیماری طی روز‌های اخیر، استعفای خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) نمود، به حق یکی از بزرگترین علمای استان فارس و بلکه کشور هستند که در مباحث علمی و حوزوی و به خصوص تفسیر قرآن کریم ید طولایی دارند.

نگاهی به کارنامه درخشان و انقلابی این مرد بزرگ و عالم ربانی، گواه از آن دارد که ایشان به عنوان یک عالم بصیر و آگاه به زمان خویش، در بزنگاه‌های حساس، همواره یار و یاری‌رسان انقلاب و رهبری بوده و هستند.

فعالیت در دوران پیش از انقلاب اسلامی جهت به ثمر رساندن این شجره طیبه، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، موضع‌گیری‌های به موقع و حساس در فتنه ۸۸ و جریانات بعد از آن، راه‌اندازی حوزه‌های علمیه فراوان به خصوص در دوران نمایندگی، ولی فقیه در استان فارس از جمله شاخص‌های درخشان کارنامه فعالیت‌های این عالم ربانی است.

آیت‌الله ایمانی یکی از مردمی‌ترین نمایندگان، ولی فقیه در کشور بودند. به طوری که بار‌ها و بار‌ها در مساجد به خصوص مناطق محروم شیراز حضور یافته و از نزدیک پای سخنان مردمان محروم این محلات نشسته و از مسئولان مربوطه جهت رفع مشکلات آنان استمداد می‌طلبید.

همچنین ایشان یکی از رسانه‌ای‌ترین نمایندگان، ولی فقیه در کشور بودند. به طوری که خبرنگاران تمام رسانه‌ها به راحتی و به صورت تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانستند با ایشان تماس برقرار کرده و مصاحبه مدنظر خود را از ایشان دریافت کنند.

ضمن اینکه آیت‌الله ایمانی نیز اولین نماینده، ولی فقیه در کشور بودند که به تأسی از رهبر معظم انقلاب، به عضویت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها رسانه قرآنی جهان اسلام درآمدند که همه این‌ها گواهی بر رسانه‌ای بودن این مرد انقلابی و بزرگ دارد.

ایشان همواره بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی با تمام رسانه‌ها و خبرنگاران استان فارس تعامل بسیار خوب و مناسبی برقرار کرده و آنان را تکریم می‌کردند که همه این رفتارها، جای قدردانی فراوانی دارد.

اکنون که این مجاهد نستوه و عالم ربانی در بستر بیماری به سر می‌برند، ضمن قدردانی از خدمات بی‌شائبه ایشان در دوران تصدی‌گری در سمت نمایندگی، ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز، از خداوند متعال خواستار و طلب شفای عاجل و کامل ایشان را داریم.

لازم به یادآوری است که مسئول، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و مجمع و همچنین تمام اعضای سازمان بسیج رسانه در اقصی نقاط فارس، همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و از نماینده بعدی، ولی فقیه در استان نیز نهایت حمایت و همکاری را به عمل خواهد آورد.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
بسیج رسانه استان فارس

انتهای پیام/ر

پیام سازمان بسیج رسانه فارس از زحمات آیت‌الله ایمانی

برچسب ها: بسیج ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار