معاون سیاسی وامنیتی استانداری کرمانشاه گفت:یکی از پیشنهادات ما به وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در سطح ملی به میزبانی شهرستان هرسین است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون سیاسی وامنیتی استانداری کرمانشاه با حضور در مراسم اختتاحیه جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان هرسینه گفت:امروزه یکی از مشکلات جامعه ما مشکلات اجتماعی است و همه در معرض این آسیب ها قرارداریم لذا باید همه ابزارو امکاناتی که می توانیم در جهت مبارزه و کاهش آسیب های اجتماعی بکارگیریم .
 
الهی تبارافزود:کاهش آسیب های اجتماعی  محقق نخواهدشد مگر با تعمیق باورها و ارزش ها و نهایتا مهارت آموزی و شناخت آحاد جامعه از تهدیدهایی که ممکن است برایشان رخ بدهد.

وی در ادامه گفت:ماباید افراد مختلف جامعه را از خطرات و آسیب های اجتماعی آگاه کنیم تا بدانند چه  تهدیداتی در جامعه در کمین آنهاست دراین صورت می توان دربرابر  آسیب ها مصونیت ایجاد کرد.

معاون سیاسی استانداری افزود:در این راستا از زبان قلم،زبان سخن وری و زبان هنر می توانیم استفاده کنیم .

وی در ادامه اختصاص این جشنواره به موضوع آسیب های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت:امیدوارم که مجموعه فرهنگی استان بتواند در تحقق بخشیدن به این هدف تلاش بیشتری داشته باشد .

الهی تباراز پیشنهاد برگزاری جشنواره های ملی در استان و شهرستان هرسین به وزیر فرهنگ و ارشاد خبردادو گفت:یکی از پیشنهادات ما به وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در سفری که روزهای آتی به استان خواهند داشت ،اختصاص بخشی از جشنواره ها به  استان کرمانشاه و همچنین  برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در سطح ملی به میزبانی شهرستان هرسین است.

 انتهای پیام/ز

امروزه یکی از مشکلات جامعه ما مشکلات اجتماعی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.