معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: هشتمین دوره جشنواره و نمایشگاه درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه ایلام آغاز شد.

جشنواره ملی حرکت در دانشگاه ایلام آغاز به کار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در حاشیه آغاز بکار جشنواره ملی حرکت بیان کرد: در این جشنواره ۳۸ انجمن علمی دانشجویی دانشگاه ایلام دستاورد‌های خود در ۲ بخش نمایشگاهی و کتبی در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری را به نمایش گذاشته‌اند.

وی اظهارکرد: جشنواره حرکت هر سال در ۲ سطح دانشگاهی و ملی برگزار می‌شود و دارای ۲ بخش است که در بخش اول فعالیت انجمن‌های علمی در زمینه‌های آموزشی و ترویجی، تالیف کتاب، اختراع و کارآفرینی مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان به جشنواره ملی راه می‌یابند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام ادامه داد: بخش اول این جشنواره با داوری فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی در محور‌های ۱۰ گانه برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله ملی جشنواره راه می‌یابند.

شیرخانی اضافه کرد: بخش دوم جشنواره نیز شامل برگزاری نمایشگاه است و انجمن‌های علمی دستاورد‌های یکساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

وی افزود: غرفه‌های برتر توسط کمیته حمایت از انجمن‌های علمی بر اساس شاخص‌هایی از جمله شیوه غرفه داری، تبلیغات و ارائه مطالب به بازدید کنندگان انتخاب می‌شوند. سال گذشته در دهمین نمایشگاه ملی و نخستین نمایشگاه بین المللی حرکت که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد ۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب مقام شدند.

انتهای پیام/ د

آغاز جشنواره ملی حرکت در دانشگاه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.