نخستین همایش دانشجویی سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی کالای ایرانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حکیمان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه دبیر همایش دانشجویی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در این همایش گفت: هدف این همایش یک روزه گفتن آری به تولید ملی و تشریح نقش جوانان و دانشجویان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال است.

وی افزود : قشر جوان و دانشجو از اول پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت و موفقیت های زیادی در عرصه های علمی وصنعتی و رشد و بالندگی را به کشورمون به ارمغان اورده اند و امروز نیز میتوان از ظرفیت و توانایی این قشر فعال و دانش پژوه جامعه در راستای تولیدات با کیفیت و انبوه استفاده کرد.

حجت الاسلام سیدی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در ادامه این همایش گفت : زندگی به سبک ایرانی اسلامی و حمایت از تولیدات ملی باید بصورت یک دغدغه و یک موضوع بسیار مهم در جامعه تبدیل شود چرا که با تکیه بر تولیدات داخلی و اعتماد به جوانان میتوان به تولیدانبوه دست یافت و این امر موجب رونق کسب کار و ایجاد اشتغال پایدار میشود

در حاشیه این همایش ۳۰اثر کاریکاتور دانشجویان با مضمون کالای ایرانی و رونق اقتصادی برای نمایش در معرض دید قرار داشت.

انتهای پیام/ح

 

همایش دانشجویی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در ارومیه برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.