معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: طرح های بزرگ سرمایه گذاری در استان اردبیل رصد می شود.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه طرح های بزرگ سرمایه گذاری رصد می شود افزود: با توجه به اینکه ۱۹طرح و پروژه در حال اجرا و دست بررسی در استان وجود دارد با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی تا پایان سال جاری افتتاح می شوند.

وی ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال۹۷ را متذکر شد و اظهار داشت: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان و تسهیل صدور مجوز برای سرمایه گذاری عوامل همه دستگاه های اجرایی باید شبانه روزی تلاش کنند تا تاکید استاندار اردبیل مبنی بر ایجاد اشتغال محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار در استان اردبیل، طرح هایی که بنا به دلایلی دارای مانع و مشکل هستند، موانع شان برطرف می شود.

حسین زاده اظهار داشت: هدف این کارگروه تسهیل سرمایه گذاری در استان، ایجاد اشتغال و هموار کردن مسیر سرمایه گذاران در استان است و همه باید با دید مثبت به سرمایه گذاری بپردازیم.

وی با بیان اینکه طرح ها و پروژه های جهاد کشاورزی و گردشگری از اولویت اصلی استان است، گفت: اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی و گردشگری است، باید زمینه اشتغال خیل عظیم بیکاران در این بخش ها فراهم شود.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل قطب کشاورزی و گردشگری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.