رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: به فکر ایجاد بازارهای جهانی در حوزه پویانمایی هستیم.

به فکرایجاد بازارهای جهانی در حوزه پویانمایی هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید عباس فاطمی در مراسم اهدای جوایز به برترین‌های نخستین جشنواره پویانمایی در دهکده توریستی گنجنامه با اشاره به اینکه به فکرایجاد بازارهای جهانی در حوزه پویانمایی هستیم افزود: بزودی اداره کل پویانمایی در استان ها تشکیل می شود.

فاطمی با بیان اینکه این  جشنواره فرصت بی‌نظیری برای کشوراست ادامه داد: کشور به این هنر نیاز دارد چرا که با توجه به گسترش شبکه‌های ملی، اگر اکنون 30 هزار دقیقه تولید پویانمایی داشته باشیم، با این حجم از شبکه‌ها شاید به هر شبکه بیش از دو دقیقه نرسد.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما بیان کرد: به دنبال تجمیع نیروی انسانی در حوزه پویا نمایی هستیم و ارزیابی از کارها انجام شده است، در همین راستا استعدادهای درخشانی را شناسایی کردیم که در گذشته نامی از آنها برده نمی‌شد، از این افراد در آیین اختتامیه تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فضای رقابتی را ایجاد می‌کند که در این جشنواره استعدادهای درخشانی را شناسایی کردیم که نامی از آنها برده نمی‌شود، افزود: از این جشنواره به این فکر ایجاد بازارهای جهانی هستیم تا از ظرفیت پویانمایی برای ارائه به بازارهای جهانی بهره گرفت.

فاطمی از مستقل شدن اداره پویانمایی سازمان صدا و سیما خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی اداره‌کل پویانمایی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ج

 اداره کل پویانمایی در استان ها تشکیل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار