تاکید رئیس دانشگاه ایلام بر هم‌افزایی با جهاددانشگاهی

رئیس دانشگاه ایلام در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان، بر تداوم همفکری و هم‌افزایی با جهاددانشگاهی برای انجام اثرگذار کارهای بر زمین ‌مانده تاکید کرد.

تاکید رئیس دانشگاه ایلام بر هم‌افزایی با جهاددانشگاهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در دیدار با سیدغلامرضا حسینی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، اعلام کرد: در سال‌های گذشته تجربه‌های موفقی از هم‌افزایی و همفکری با جهاددانشگاهی وجود دارد که منتج به فعالیت‌های فاخری شده است.
وی برگزاری موفق مناظره‌های دانشجویی، سوگواره شعر کردی دانشجویی شین در ایام اربعین، سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان را ازجمله‌ی این برنامه‌های مشترک عنوان و تصریح کرد: حضور جهاددانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه ایلام همواره به اجرای برنامه‌های فرهنگی کمک بسزایی کرده است.
علی اکبری برای تداوم این فعالیت‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت: در یادواره‌ی مرحوم عبدالهی از همفکری جهادگران دانشگاهی استفاده شده که نمونه آن تدوین یادنامه‌ی این جامعه‌شناس فقید است.
علی‌اکبری با بیان اینکه کار مجموعه‌ی دانشگاه و جهادگران دانشگاهی هم‌افزایی برای انجام کارهای بر زمین‌مانده است، ابراز امیدواری کرد این مهم محقق شود.
غلامرضا حسینی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های جهاددانشگاهی از جمله انعطاف‌پذیری و بهره‌مند بودن از نیروهای متخصص برای تداوم پربارتر فعالیت‌های آغاز شده، اعلام آمادگی و اظهار کرد: اشتغال بزرگترین دغدغه‌ی جامعه‌ی امروز است که جهاددانشگاهی می‌تواند با همکاری دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای ایجاد دانشگاه کارآفرین گام‌های ارزنده‌ای بردارد.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌ی گیاهان دارویی، ایجاد زیست‌بوم فناوری گیاهان دارویی را از برنامه‌های آینده این نهاد اعلام و ابراز امیدواری کرد در زمینه توریسم و آی‌تی بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی دانشگاه‌ ایلام دریچه‌های جدیدی از اشتغال را بر روی دانش‌آموختگان باز کنیم.

 

انتهای پیام/اس

 

همکاری و همفکری دانشگاه ایلام و جهاد دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.