جشنواره ارزیابی راهبران آموزشی تربیتی استان فارس، با حضور ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی دوره ابتدایی سراسر استان، به میزبانی ادارات داراب، مرودشت، کازرون و جهرم در حال برگزاری است.

ارزیابی ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی تربیتی مدارس ابتدایی فارسعلی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این جشنواره در مدت دو روز و با حضور ۱۶۰ تن از راهبران آموزشی دوره ابتدایی سراسر استان، در چهار قطب در شهرستان‌های داراب، مرودشت، کازرون و جهرم، به شیوه‌ی حضوری در کلاس‌های چندپایه و با حضور دانش آموزان در حال برگزاری است.

وی، هدف از برگزاری جشنواره راهبران آموزشی استان را توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود روش‌های نظارت و همچنین تبادل تجربه بین راهبران استان عنوان کرد.

جمشیدی ادامه داد: موارد قابل ارزیابی در این جشنواره شامل؛ نظارت بر فضای فیزیکی مانند مسائل مدیریتی و اداری، نظارت بر عملکرد آموزگاران همچون نحوه تدریس، طرح درس و برنامه هفتگی، نظارت بر فرایند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، ارائه‌ی رهنمود‌ها و راهکار‌های عملی به مدیران و آموزگاران و گزارش نویسی و ارائه بازخورد است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های راهبران در کاهش نرخ تکرار پایه، حل مسائل و اختلالات یادگیری، افزایش انگیزه در آموزگاران و دانش آموزان و همچنین نظارت بالینی بر فعالیت‌های مدیران و آموزگاران را بسیار مهم و حیاتی دانستند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره راهبران آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.