نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

محکم کاری ، نظارت باید از اصول مهم کارهای بسیج سازندگی باشد

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:محکم کاری ، نظارت و تداوم بخشیدن باید از اصول مهم کارهای بسیج سازندگی باشد و هرچه جدی تر کاری را انجام دهید مردم خوشحال خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار کارکنان بسیج سازندگی سپاه استان  ضمن تبریک روز بسیج سازندگی با بیان اینکه یکی از ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی بسیج است ،گفت:بسیج سازندگی سازنده است و در ابتدا باید به سراغ مردم رفت.مردم روستاها نیازمندند و علی الخصوص روستاهای دور دست که باید در اولویت باشند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه اگر کارها با مشورت انجام شود ، هیچگونه خللی در آن راه پیدا نمی کند، تصریح کرد: محکم کاری ، نظارت و تداوم بخشیدن باید از اصول مهم  کارهای بسیج سازندگی باشد و هرچه جدی تر کاری را انجام دهید مردم خوشحال خواهند شد که خوشحال کردن مردم ، خوش حال کردن خدای متعال است .

سرهنگ جبار دوست محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در این دیدار گفت:سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری بعد از انقلاب تشکیل شد.

دوست محمدی تصریح کرد:محرومیت زدایی ، اقتصاد مقاومتی و طرح هجرت 3 از برنامه های بسیج سازندگی است که تاکنون در طرح هجرت 3 در رشته های فرهنگی آموزشی عمرانی ورزشی و قرآن 24 هزار و 500 نفر شرکت کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با بیان اینکه 30 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی به افراد پرداخت شده است ، افزود: تاکنون 70 درصد از این تسهیلات ، اشتغال ایجاد شده است و امید است که شاهد 100 درصدی این آمار باشیم.

دوست محمدی در پایان تصریح کرد: مهم ترین  مسئله استان سمنان مربوط به کم آبی است اما بسیج سازندگی استان با ایجاد 36 قنات و انجام 130 پروژه آبرسانی در روستاها گام مهمی را در درست مصرف کردن آب و خدمت رسانی به مردم  برداشته است .

انتهای پیام / گ

مهم ترین  مسئله استان سمنان مربوط به کم آبی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.