سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: کمبود سرویس‌های بهداشتی و نحوه نصب آن‌ها در شهر سرپل‌ذهاب بهداشت مردم را در مخاطره قرار داده است.

سرویس‌های بهداشتی  مناطق زلزله زده و فاضلاب‌ها سرویس‌ها شرایط نامناسبی دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مازیار طهماسبی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: اکنون حمام به تعداد کافی در مناطق زلزله‎زده وجود دارد اما از لحاظ سرویس بهداشتی کماکان کمبودهای وجود دارد که باید این کمبودها رفع شود.

وی با بیان اینکه تعداد سرویس بهداشتی و حمام برای نصف جمعیت سرپل‌ذهاب محاسبه شده است، گفت: تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها با این فرض که نصف جمعیت شهری سرپل‌ذهاب از سرویس بهداشتی و حمام خانگی خود استفاده می‌کنند محاسبه شده  و براین اساس در منطقه کمبود حمام وجود ندارد اما سرویس بهداشتی کمبود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: سرویس بهداشتی و حمام‌ها در مناطق مختلف سرپل‌ذهاب به صورت مناسبی توزیع نشده است و این امر سبب مشکلاتی برای مردم در این مناطق شده است.

وی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی از نظر نحوه نصب و فاضلاب‌ها سرویس‌ها در شرایط نامناسبی قرار دارند، گفت: بر اساس آزمایش‌های میکروبی انجام شده آب شرب روستاها نیز مشکلی ندارد و با تلاش آب و فاضلاب روستایی وضعیت آب در روستاها حتی نسبت به قبل هم بهتر شده است اما یکسری از مناطق که تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی نیستند کماکان مشکلات مانند آب لوکشی ندارند و باید این مشکل برطرف شود.

انتهای  پیام/ز

 

تعداد سرویس بهداشتی و حمام برای نصف جمعیت سرپل‌ذهاب محاسبه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.