مشاور وزیر آموزش و پرورش؛

معلمان نقش اساسی در تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارند

مشاور وزیر آموزش‌ و پرورش در امور بازنشستگان گفت: معلمان نقش اساسی در تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارند و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم.

احمد صافی، مشاور وزیر آموزش‌ و پرورش در امور بازنشستگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: امروزه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف منوط به اقدامات معلمان تلاشگر است که در تربیت نیروهای نخبه و کاردان پیشگام بودند و دانش‌آموزانی که در مدارس حضور دارند و زیرنظر معلمان تربیت می‌شوند آینده کشور را می‌سازند.

وی گفت: ارزش و جایگاه معلم بالا است و ما قدردان این جایگاه هستیم چرا که رشد و توسعه جامعه را معلمان رقم زده‌اند.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور بازنشستگان در این مراسم اظهار داشت:  تحقق مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان اولویت اساسی وزارت آموزش و پرورش است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم دغدغه فرهنگیان و بازنشستگان را برطرف کنیم.

صافی از پیگری مطالبات بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال حاضر 800 هزار بازنشسته در استان وجود دارد که این بازنشستگان نقش اساسی در توسعه علمی و نیروهای علمی داشته‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 14 میلیون دانش‌آموز وجود دارد که تک تک این دانش‌آموزان زیر نظر معلمان تربیت می‌شوند و در آینده برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

وجود 14 میلیون دانش آموز در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
تحقق مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان اولویت اساسی وزارت آموزش و پرورش است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم دغدغه فرهنگیان و بازنشستگان را برطرف کنیم. . کو عمل!