کاندیدای شهرداری تهران با بیان اینکه اهل قوم گرایی نیستم، گفت: اعتماد مردم را از راه عملکرد مطلوب بازسازی می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی کاندیدای شهرداری تهران در نشست امروز کمیسیون فرهنگی شورای شهر اظهار کرد:خوشحالم توفیق پیدا کرده‌ام در خدمت اهالی فرهنگ و رسانه و صاحبنظران هستم. به لحاظ سلامت من تا این لحظه سالمم. روزی یک ساعت ورزش می‌کنم. حتی ورزش هیجانی چتر بازی را هم انجام داده ام.

وی افزود: در بحث گردشگری مکتوب در برنامه‌ام ارائه کرده‌ام و می‌دانم فرهنگ محرکه اقتصاد است. در خصوص ارتباط با آقایان وکیلی، تاجگردون و حسینی، هیچ ارتباطی با این افراد غیر از وکیلی آن هم صرفا بر اساس ارتباط شغلی و کاری نداشتم و کلا اهل قوم‌گرایی نیستم.

افشانی در دوره مدیریت من اگر یک ساختمان پیدا کردید در بین الحرمین از بین رفته باشد، هر چی شما بگویید می‌پذیرم. من بین آدم‌ها و آهن‌ها آدم‌ها را انتخاب کرده ام.

وی افزود: قصد دارم نقطه نظرات کمیسیون‌ها را در نظر داشته باشم و هر ماه با توجه به زمان بررسی شود و عملکرد تعریف شود. باید به اطلاعات کارشناسان و نظرات آن‌ها احترام گذاشت و به اطلاعاتی که در اختیارمان می‌گذارند توجه داشته باشیم. کارشناسان باید بدانند ما به دنبال توسعه پایدار باشیم، اما بدون فداکردن حقوق نسل‌های آینده.

کاندیدای شهرداری تهران گفت: من یک عنصر کاملا فرهنگی هستم. معتقدم باید با انقلاب فرهنگی همراه شد، مشکلاتش را باید دید و برایش راهکار ایجاد کرد. حلقه اتصال همه مسائل فرهنگ است.

افشانی تصریح کرد: باید همه با هم جامعه را بسازیم. سرمایه‌های اجتماعی بالاترین سرمایه است و بالاترین شاخص سرمایه اجتماعی عدالت است. فرهنگ باید از هر سه بعد اسلامی، ایرانی و صنعتی به صورت توامان نگاه کنیم. قبلا سرمایه را فقط سرمایه فیزیکی می‌دانستند، اکنون مهم‌ترین سرمایه، سرمایه اجتماعی و اعتماد است. اعتماد مردم را از راه عملکرد مطلوب بازسازی می‌کنیم. اعتماد با درست رفتار کردن حاصل می‌شود.

وی افزود: من معتقدم مردم از ما بهتر می‌فهمند. اگر ما درست عمل کنیم و نیازهایشان را برآورده کنیم آن‌ها خودشان شهرشان را می‌سازند. باید با مردم صادقانه رفتار کرد. قانون، رعایت حقوق انسان‌ها و تعامل منهای تحمیل ۳ اصل کاری من است.

کاندیدای شهرداری تهران گفت: دو مدل می‌توانیم با کمیسیون‌ها کار کنیم. جلساتی با کل اعضای کمیسیون‌ها بگذاریم یا جلساتی با روسای کمیسیون‌ها که برآیند نظرات اعضای کمیسیون را ارائه می‌دهند، تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار