خرید تضمینی گندم باید در نهایت دقت و آرامش انجام شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: خرید تضمینی گندم و دیگر محصولات کشاورزی درسطح استان باید در نهایت دقت و آرامش و بدون حاشیه انجام شود.

ارژنگ عزیزی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه استانی خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: گندم کشاورزان باید بدون دغدغه خریداری شود تا کوچکترین مشکلی پیش نیاید و جلوی افرادی که با سوء استفاده های مختلف گندم های غیراستاندارد و وارداتی را برای فروش به مراکز می برند، گرفته شود.

وی در خصوص مشکل حمل گندم خریداری شده توسط مراکز خرید گفت: باید تمهیدات لازم درخصوص حمل گندم در نظر گرفته شود تا روند خرید گندم از کشاورزان با سهولت کامل انجام گردد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: از امکانات مراکز خرید به نحو مطلوب در راستای خدمت رسانی و خرید گندم کشاورزان استفاده شود و مراکز دارای مشکل، در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام تا گندم خریداری شده در سلامت کامل و به دور از آفات انباری و محیطی نگهداری و حمل گردد.

عزیزی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران و همچنین رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: روند پرداخت مطالبات گندم کاران باید به موقع انجام شود و همچنین شرکت های ذیربط نیز مطالبات رانندگان را به موقع پرداخت کنند تا در روند حمل گندم اختلالی پیش نیاید.

انتهای پیام/ح

گندم کشاورزان باید بدون دغدغه خریداری شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.