فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان همواره درصدد تخریب انقلاب و دستاوردهای آن هستند و با این حربه قصد نفوذ در افکار و اذهان عموم مردم را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بصیرت سیاسی نقش مؤثری در راستای طرح‌های مقابله‌ای با هجمه‌های دشمنان دارد و باید به این مسئله اهتمام ویژه‌ای بورزیم گفت:آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم مردم مهم‌ترین رسالت سپاه و بسیج در برهه کنونی است.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بصیرت و بینش سیاسی بسیجیان خاطرنشان کرد:پاسداران و بسیجیان باید در کنار بینش سیاسی نسبت به تقویت معنویت در حوزه عقیدتی خود نیز بپردازند. پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی ایران یکی از رویکردهای اصلی سپاه و بسیج است و یکی از دلایل اصلی دشمنان برای تضعیف این مجموعه مقدس ، پشتیبانی از نظام و انقلاب و مورد اعتماد مردم بودن است.

فرمانده سپاه استان سمنان  با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلابی در اولویت‌های بعدی سپاه و بسیج و هادیان سیاسی قرار گیرد تصریح کرد: دشمنان همواره درصدد تخریب انقلاب و دستاوردهای آن هستند و با این حربه قصد نفوذ در افکار و اذهان عموم مردم را دارند.تا زمانی که مردم پشتیبان این انقلاب هستند دشمنان هرگز نمی‌توانند کوچک‌ترین صدمه‌ای به کشور وارد کنند.

انتهای پیام / گ

 اجرای طرح‌های آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در دستور کار سپاه استان سمنان است

برچسب ها: سپاه ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.