فرشاد مهدی پور، مدیرمسئول روزنامه صبح نو با انتشار متنی در صفحه توئیتر خود، نسبت به اظهارات بی‌اساس صادق زیباکلام در خصوص جنگ بین ایران و اسرائیل، واکنش نشان داد.

انتقاد مدیرمسئول روزنامه صبح نو از اظهارات بی‌اساس زیباکلام +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درگیری نظامی ساعات اخیر بین سوریه و رژیم صهیونیستی و ادعای سران نظامی رژیم اشغالگر قدس مبنی بر همکاری جمهوری اسلامی در حمله به سرزمین های اشغالی، صادق زیبا کلام توئیتی در این خصوص منتشر کرد که در ادامه متن آن به همراه پاسخ فرشاد مهدی پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو در واکنش به وی را مشاهده می‌کنید:

زیبا کلام: اگرخدای ناکرده جنگی میان ما و اسراییل اتفاق بیفتاد،به نسلهای فردا میخواهیم بگوییم که با کشوری که ۲۰۰۰کیلومترباخاک مافاصله داشت ونه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود ویا دعوای دیگری علیه مان داشت،جنگ مان با آن بر سر چه بود؟آن همه تلفات انسانی، و میلیاردها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟

مهدی پور: آقای صادق زیباکلام همین دو روز قبل، در نقض برجام آمریکا، محوریت کار بر عهده اسرائیل بود، بدون پرده‌پوشی و محرمانه‌بازی؛ این اگر تهدید و توطئه نیست، چیست؟ داده‌های تاریخی کتاب‌ها و مقالات‌تان که در گذشته خوانده‌ایم یا در کلاس از شما شنیده‌ایم هم به همین میزان سست و بی‌مبنایند؟

 

انتقاد مدیرمسئول روزنامه صبح نو از اظهارات بی اساس زیباکلام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
انشالله نابودی اسرائیل کودک کش
Canada
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
باید اسراییل را با خاک یکسان کنیم که تمام تحریم هایی که بر ما اعمال شده مقصرش این کودککش های لعنتی هستن
Iran (Islamic Republic of)
m.kamrani
۲۱:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای زیباکلام از قدیم گفتن کسی که خوابه میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد....
Iran (Islamic Republic of)
آقای زیبا کلام سلام
۱۲:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
1-لطف بفرمایید بگویید که دانشمندان هسته ای مار را چه کسی ترور کرد و به شهادت رساندند و به چه دلیل؟
2-به چه دلیل نتانیاهو هر چند از مدتی در سازمان ملل آمریکا و اروپا را تحریک میکند که ایران در حال ساخت بمب اتم است و همه را ترغیب میکند که ایران را تحریم کنن؟
3- و ......
صحبت شما با وجود مدرک دکتری به مثابه صحبت یک کلاس اول ابتدایی است که از معلمش سوالی میپرسد