عبدالحسین‌زاده در همایش تحزب و توسعه مطرح کرد؛

ضرورت توجه به نقش زنان در عرصه‌های سیاسی

یک کارشناس سیاسی گفت: ‌در جامعه سیاسی ما آن طور که باید و شاید از توانمندی‌های زنان استفاده نمی‌شود

نقش زنان در عرصه‌های سیاسی کمرنگ استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شراره عبدالحسین زاده کارشناس سیاسی در همایش تحزب و توسعه که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد،‌ اظهار کرد: بخش عمده‌ای از توسعه کشور این است که به زنان توجه شود و سازمان ملل هم در جلسات خود به این مسئله مهم به صورت مکرر می‌پردازد.

وی با بیان اینکه متأسفانه نقش زنان در بخش های سیاسی و احزاب کمرنگ است، ادامه داد:‌ زنان علی رغم دستاوردهایی که در عرصه‌های گوناگون کسب کرده‌اند، هنوز در عالم سیاست به جایگاه واقعی خود دست نیافته‌اند.

عبدالحسین زاده با اشاره به اینکه با این شرایط زنان به تدریج از صحنه سیاست کشور کنار زده می‌شوند، تصریح کرد:‌ اگر زنان در فعالیت‌های سیاسی مختلف چون فعالیت‌های حزبی حضور نداشته باشند،‌ طی سال های آینده به طور کلی نادیده گرفته می‌شوند و خواسته‌های آنان مطرح نمی‌شود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه هنگامی که خواسته‌های زنان اهمیتی ندارد، مشارکت آنان در عرصه‌های قدرت و تصمیم گیری کشور نمود پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه جامعه سیاسی ما هنوز آن طور که باید و شاید از توانمندی‌های زنان نتوانسته است بهره ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار