رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

پذیرش دانشجویان خارجی دردانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در آینده‌ای نزدیک پای دانشجویان خارجی به رشته‌های خاص در دوره‌های عمومی و تحصیلات تکمیلی باز می‌شود که از اقدامات مهم این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز امروز در آیین گرامیداشت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: نهالی که سال‌ها پیش بزرگان و اساتید ما در دانشگاه علوم پزشکی کاشتند به درخت بزرگی تبدیل شده و توانسته نهال خودباوری را در جامعه بارور کند.

وی افزود: مسیر رسیدن به قله‌ها را با وجود سنگ‌ریزه‌ها و مشکلات بسیار پشت سر می‌گذاریم و در تلاش برای رسیدن به قله‌های بالاتر هستیم و نگران مشکلات سر راه نیستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها همچون کاتالیزور عمل می‌کنند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  در حال حاضر دارای 830 عضو هیأت علمی است که از نظر تعداد با افزایش 66 درصدی نسبت به سال 92 (500 عضو هیأت علمی) همراه بوده است بود.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای 10 هزار دانشجوست، خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار و 500 نفر از دانشجویان معادل 35 درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحصیلات تکمیلی هستند که علاوه بر کمیت روند کلی به سمت بهبود کیفیت خواهد بود.

چنگیز با بیان این که رویش و رشد در گرو پایش و پالایش مستمر است، اذعان داشت: معرفی دستاوردهای علمی ما در جوامع بین‌المللی کم بوده اما در آینده‌ای نزدیک پای دانشجویان خارجی به رشته‌های خاص در دوره‌های عمومی و تحصیلات تکمیلی باز می‌شود که از اقدامات مهم این دانشگاه است.

وی در پایان تأکید کرد: رشد بیشتر در آموزش مجازی به صورت دوره‌های پودمانی نیز اقدام مهم دیگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم گرامیداشت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.