پارس آرا شیراز با قهرمانی در دسته یک فوتسال، جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را بدست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم مرحله نهایی رقابت‌های دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز ساعت ۱۲ امروز به میزبانی سالن پهلوانان نصیری رو در روی میهمان خود پدیده بوشهر قرار گرفت و حریف خود را با نتیجه پرگل ۶-۲ مغلوب کرد.

نماینده فارس در پایان این مسابقات با کسب ۵ برد، یک شکست و ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقیماند و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک فوتسال بانوان، حضور خود در لیگ برتر فوتسال بانوان را قطعی کرد.

برزگر مربی تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: خوشبختانه شاهد بازی خوبی از جانب ۲ تیم بودیم و شاگردانم با رائه یک بازی زیبا و پرگل ۳ امتیاز مهم این مسابقه را از آن خود کردند و ثمره تلاش خود در طول فصل را با صعود به لیگ برتر جشن گرفتند.

مربی پارس آرا افزود: هنوز یک دیدار از مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان برای ما باقیمانده که هفته آینده با قدرت مقابل کاسپین قزوین ظاهر خواهیم شد تا این مسابقات را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

تیم پارس آرا شیراز در هفته پایانی این رقابت‌ها میهمان کاسپین قزوین است.

گفتنی است، در فصل آینده مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های پویندگان فجر و پارس آرا شیراز از استان فارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا شیراز و پدیده بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار