رئیس شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان از برگزاری نشست فصلی شاخه جوانان تشکل متبوعش با حضور صادق خرازی خبر داد.

برگزاری نشست فصلی شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان/ برنامه ریزی برای انتخابات ۹۸ یکی از اهداف این گردهماییسید سبحان تقوی رئیس شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری نخستین نشست فصلیِ سراسری مسئولان شاخه‌های جوانان حزب ندای ایرانیان در سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که مسئولان شاخه‌های جوانان ندای ایرانیان در استان‌ها و اعضای شورای شاخه جوانان مرکز حضور داشتند، پس از ارائه‌ی گزارشی از وضعیت شاخه جوانان، درباره چشم‌انداز فعالیت مان در سال جدید، برخی ایده‌ها و برنامه‌های آینده بحث کردیم.

رئیس شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان ادامه داد: در این جلسه‌ که خرازی دبیرکل حزب نیز حضور داشت، مطالبی درباره حرکت به سمت حل برخی دغدغه‌ها و تلاش برای رسیدن به وضعیتی مطلوب مطرح شد.

تقوی تصریح کرد: در ادامه‌ی این نشست نیز مسئولان شاخه‌های جوانان شعب، پیشنهادها و برخی مطالبات خود را در جلسه‌ای با سعید نورمحمدی و سامان بختیاری، معاونان اجرایی و سیاسی دبیرکل ندای ایرانیان در میان گذاشتند.

وی هدف از برگزاری این نشست را تقویت ارتباط افقی اعضای جوان ندا در استان‌ها، افزایش همدلی جوانان حزب، تعریف ‌نقشه‌راهی برای انجام فعالیت‌های مشترک با رویکرد ملی، بازسازی روحی اعضا، ترمیم تشکیلاتی کادر جوان ندا، تحلیل وضعیت، بررسی ظرفیت‌های موجود در سطح جوانان و برنامه‌ریزی برای حضور مؤثر در انتخابات ۹۸ عنوان کرد.

تقوی افزود: با وجود آنکه در این نشست، گفت‌وگوهای مناسب و مؤثری برای تأمین اهدافِ گفته شده انجام شد که قطعا در مسیر پیش‌رو راهگشا است اما بی‌تردید تا زمان برگزاری نشست فصلیِ آتی، سعی می کنیم، اردویی چندروزه همراه با کارگاه‌های آموزشی و تشکیلاتی با حضور برخی تحلیل‌گران سیاسی-اجتماعی، استادان دانشگاهی و فعالان حزبی برگزار کنیم.

رئیس شاخه جوانان حزب ندا تصریح کرد: لازم است با برگزاری کارگروه‌های تخصصی با جوانان استان‌ها برای پیاده‌سازیِ عینی و عملیاتی اهداف مطلوب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار