امام جمعه موقت اهواز گفت: خروج امریکا از برجام نشان داد همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و پیش بینی کرده بودند، امریکا هرگز قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شکست های آمریکا بیان داشت: امریکا شکست های نظامی بسیاری از جمله در جنگ 8 ساله ایران، در عراق، سوریه، یمن و پیش تر در یمن داشته اند ولی هیچ یک از این شکست ها به اندازه رسوایی خروج از برجام نبوده است.

وی افزود: خروج از برجام خلاف مصالح بین الملل نیز بوده و تصمیم غلط خروج از برجام تنها چند کشور از جمله رژیم صهیونیستی، عربستان و بحرین و امارات حمایت شد این در حالی است که اعضای عضو یا غیر عضو 1+5 این کار را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر خشم آمریکا نسبت به ایران عنوان کرد: تلاش ها و ایستادگی های ملت ایران و اقتدار کشور باعث شده دست امریکا نه تنها از کشور ما بلکه از منطقه کوتاه شده و همین موضوع باعث عصبانیت این کشور و موضع خصمانه نسبت به کشورمان شده است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: عزت و اقتدار کنونی را با گام های مادران شهدا و خون شهدا به دست آوردیم و چیزی نیست که بخواهیم آسان از دست بدهیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که خروج از برجام یک خوشحالی هم داشته و امریکا هرگز وارد این توافق نشده بود که از آن خارج شود و هرگز از خروج امریکا از برجام ترس نداریم ولی اگر بین ما تفرقه، پراکندگی و قبیله گری جناحی باشد، به ما آسیب می زند بنابراین باید وحدت، یکپارچگی، اتحاد و انسجام داخلی را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده کاهش اعتماد مردم به نظام را یکی از اهداف بزرگ دشمنان خواند گفت: دشمنان تلاش دارند امید به آینده را در بین مردم کم و کارآمدی نظام را در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و امنیتی کمرنگ نشان دهند در حالی که همه این امور در اقتصاد مقاومتی که در این سال ها مقام معظم رهبری فرموده اند و در حمایت از کالای ایرانی خلاصه شده است.

امام جمعه موقت اهوازعنوان کرد: باید تلاش کنیم جایگاه معلم در جامعه ارتقا یابد و با انعکاس آن در برنامه های هنری، فیلم ها و برنامه ها به فرهنگ عمومی و رایج کشور تبدیل شود و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، جهت گیری آموزش پرورش باید در جهت آموزش عدالت به دانش آموزان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده همچنین از دستگاه های اجرایی و صنایع بزرگ استان خواست سهم آموزش و پرورش را پرداخت کنند تا معلمان بدون دغدغه به وظیفه آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین بپردازند و گفت: دولت باید تلاش کند تا فاصله بین کارمندان دیگر و معلمان کم شود.

انتهای پیام/م

دست آمریکا از ایران و منطقه کوتاه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.