وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان در یک نشست خبری از رسانه های این کشور درخواست کرد که در پخش پیام های نماز جمعه همکاری کنند.

رسانه ها در پخش پیام های نماز جمعه همکاری کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «فیض محمد عثمانی»، وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان در یک نشست خبری از رسانه های این کشور درخواست کرد که در پخش پیام های نماز جمعه همکاری کنند.

وی بیان داشت که رسانه‌ها نقش اساسی در سمت و سو دادن اذهان عمومی دارند لذا ما خواستار همکاری بیشتر آنها در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی هستیم.

وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان تاکید کرد که بیشتر مواقع انتقاد می‌شود که علما بسیاری قضایا واکنش نشان نمی‌دهند اما در پاسخ آنها باید گفت که اکثر واکنش‌های علما از طریق خطبه‌های نماز جمعه در مساجد صورت می‌گیرد، ولی متاسفانه شمار معدودی از رسانه‌ها برگزاری نماز جمعه در مساجد را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد که رسانه‌ها در فرهنگ سازی، باز تولید پیام‌های دینی در قالب جدید، تقویت روح جمعی، پیوند عناصر در جامعه و ترویج وحدت، نقش بسیار پررنگ و اساسی دارند.

وزیر حج و اوقاف از برخی برنامه‌های تلویزیون‌ها در کشور انتقاد کرد و گفت که متاسفانه برخی از رسانه‌ها برای جذب بیشتر، دست به سوژه یابی منفی می‌زنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.