رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته ۷ تفاهم نامه بین دانشگاه‌ها و واحد‌های صنعتی استان منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در اولین جلسه ارتباط صنعت و دانشگاه در سال97 که با حضور اساتید دانشگاه های استان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی برگزار شد بیان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید به سمت توسعه و نوسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده و در این راستا جهت ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی ارتباط خوبی میان صنعت و دانشگاه برقرار شده است.

وی  اظهار داشت: در سال گذشته 7 تفاهم نامه بین دانشگاه های استان و واحدهای صنعتی منعقد گردید . تفاهم نامه ها حاصل بازدید های مشترک اساتید دانشگاه ها و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنعتی استان بود.که موانع و مشکلات واحدها مورد بررسی قرار گرفت ونیازهای این واحدها احصا و در نتیجه منجر به تولید محصول و کسب رتبه برترکشوری از این لحاظ گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی و جلب اعتمادمردم جهت مصرف کالاهای داخلی باید کیفیت محصولات تولید داخلی ارتقاء یابد و این امر مهم می تواند با ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه تحقق یابد.

اسکندری افزود: از مزیتهای مثبت و تاثیر گذار ارتباط واحدهای تولیدی با مراکز علمی و پژو هشی ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه، بازار شناسی، بازار سنجی و بازاریابی در جهت تولید و افزایش فروش است که این امر تحقق شعار سال را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه ارتباط بین صنعت ودانشگاه  در ارومیه

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.