تکمیل و راه اندازی طرحهای آبرسانی در روستاهای اردبیل

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: طرح های آبرسانی در قالب مجتمع های آبرسانی در روستاهای اردبیل تکمیل و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرامرز بهنژاد ،سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار شهرستان کوثر اظهار کرد: در سال جاری 140 طرح آب و فاضلاب در روستاهای این استان اجرا می شود که تعداد زیادی از این طرح ها در قالب مجتمع ‌های آبرسانی تکمیل و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این طرح ‌ها به 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است ، گفت: با تامین این اعتبارات طرح ‌های نیمه تمام آب و فاضلاب روستایی با هدف آبرسانی به روستانشینان تکمیل و آماده بهره ‌برداری خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل افزود: 75 درصد ساکنان مناطق روستایی استان اردبیل تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند که با بهره‌برداری از طرح ‌های نیمه تمام این میزان به حدود 88 درصد خواهد رسید.

بهترنژاد تصریح کرد: بخش عمده‌ ای از طرح ‌های آبرسانی در روستاها در قالب مجتمع ‌های بزرگ در شهرهای مختلف در حال اجراست که انتظار داریم جمعیت بیشتری از روستانشینان با تکمیل و بهره ‌برداری از این مجتمع ‌ها صاحب آب شرب پایدار شوند.

انتهای پیام/ع

طرح های نیمه تمام آب و فاضلاب روستایی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.