بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با رویکرد تکریم و مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایمن سازی مدارس در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  صافی مشاور وزیر آموزش پرورش در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزدضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان ، گفت: همایش ارزشمندی که امشب در دارالعلم یزد برگزار شد حاکی از آن است که مردم یزد چقدر به مدرسه سازی و فرهنگ علم آموزی اهمیت می‌دهند.

وی با افتخار به پنجاهمین سفر خود به استان یزد، افزود: استان یزد، استان معلمان، دانش آموزان و دانشجویان است. معلمان کاشف و پرورش دهنده استعداد‌های آینده سازان این مرز و بوم هستند و خیرین مدرسه ساز با فراهم آوردن فضای آموزشی زمینه ساز تحقق این اهداف والا می‌باشند.

دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم آموزش و پرورش را رکن اول توسعه دانست و گفت: پیشرفت یک جامعه مدیون توجه به آموزش و پرورش است.

وی توسعه مدارس و فضا‌های آموزشی را از اولویت‌های آموزش و پرورش برشمرد و افزود: در استان یزد نقش خیرین مدرسه ساز در رشد شاخص‌های آموزشی وپرورشی چشمگیر است و پیگیری‌های آموزش و پرورش در این تعامل نیز نقش به سزایی داشته است.

دانافر با اشاره به حضور بیش از هزار خیر مدرسهساز و مدرسه یار استان یزد در این جشنواره خاطرنشان کرد:مجمع خیرین استان در سراسر کشور رتبه اول را دارد و درسال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد جذب اعتبارات خیری در یزد داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد:۳۵ درصد مدارس نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که نیازمند کمک خیرین است.

انتهای پیام/ ا

آموزش و پرورش رکن اول توسعه جامعه است

برچسب ها: خیرین ، آموزش وپرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار