در درگیری میان فلسطینیان با شهرک‌نشینان از یک سو و با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از سوی دیگر در نابلس، بیش از ۴۰ فلسطینی زخمی شدند.

۴۰ فلسطینی در درگیری با ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیست در نابلس زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در پی یورش هزاران شهرک نشین به آرامگاه منتسب به حضرت یوسف در نابلس در کرانه باختری رود اردن، میان جوانان فلسطینی و شهرک نشینان از یک سو و فلسطینیان با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از سوی دیگر درگیری‌های رخ داد که در این درگیری‌ها بیش از چهل فلسطینی زخمی شدند.

خبرنگار العالم در گزارشی از شمال شهر اشغالی بیره در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد، شهرک نشینان با در پیش گرفتن رفتاری جنگ طلبانه، شب‌های کرانه باختری رود اردن را نیز ناآرام کرده اند.

آنان این بار یورش به آرامگاه یوسف در شرق نابلس را هدف قرار دادند. بیش از شش هزار شهرک نشین که پیشگام آنان وزیر کشارزی رژیم صهیونیستی، فرماندهی نظامیان ارتش اشغالگر در کرانه باختری و برخی از نمایندگان کنست بودند، خود را به آرامگاه یوسف رساندند تا در سایه حمایت ارتش اشغالگر، مراسم تلمودی را برگزار کنند.

عصام بکر، دبیر نیرو‌های ملی و اسلامی در فلسطین، گفت: شهرک نشینان این روز‌ها به بازوی سرکوبگر رژیم اشغالگر در اراضی فلسطین تبدیل شده اند. این امر یکی از نتایج تلاش‌هایی است که از قبل از سال ۱۹۴۸ در اراضی اشغالی فلسطین آغاز شد و همچنان ادامه دارد. امروز شهرک نشینان برای هراساندن خانواده‌ها و مردم فلسطین از هر ابزاری استفاده می‌کنند. 

خبرنگار العالم گفت: از هفتاد سال قبل تا به امروز در روند رویارویی فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی تغییر ایجاد نشده است. در نتیجه در حال حاضر نیز فلسطینیان خود را برای اعتراضات روز فاجعه آماده می‌کنند تا ثابت کنند مقاومت مردمی در فلسطین ادامه دارد و دردسر‌های اشغالگران و شهرک نشینانشان روز به روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار