پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اشتباهات فردی سرخپوشان نباید در بازی برگشت برابر الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود.

محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برگشت پرسپولیس برابر الجزیره امارات اظهار کرد: پرسپولیس بازی حساس و مهمی پیش رو دارد و باید با تمرکز بالا برابر حریف اماراتی خود بازی کند تا با حمایت هواداران بتواند از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عبور کند.

زادمهر: اشتباهات فردی نباید در بازی با الجزیره تکرار شود

بازیکنان باید با تمرکز بالا برابر الجزیره امارات قرار بگیرند

  • او ادامه داد: اشتباهات فردی منجر به باخت پرسپولیس در بازی رفت برابر الجزیره امارات شد و امیدوارم این اشتباهات در بازی روز دوشنبه تکرار نشود و بازیکنان با تمرکز بالا به مصاف تیم اماراتی بروند.

خط دفاع پرسپولیس با حضور سید جلال سر و سامان پیدا می‌کند

  • زادمهر درباره اینکه راهکارش برای کاهش اشتباهات فردی بازیکنان گفت: با حضور سید جلال حسینی تمرکز تیم بالا می‌رود و به طور حتم خط دفاع تیم سر وسامان پیدا می‌کند و کمتر دچار اشتباه می‌شود. اساس فوتبال این است که یک تیم اشتباه کند تا دیگری برنده شود.

زادمهر: اشتباهات فردی نباید در بازی با الجزیره تکرار شود

پرسپولیس نباید متکی به یک بازیکن باشد

  • پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور حتم پرسپولیس نباید به یک نفر متکی باشد. در بعضی از بازی‌ها چند بازیکن خوب همانند سید جلال حسینی، محسن مسلمان و بشار رسن حضور نداشتند، اما تیم نتیجه گرفته است. نباید غیبت سید جلال حسینی را بهانه‌ای برای شکست بازی رفت برابر الجزیره قرار بدهیم. اگر محرومیت نقل و انتقالاتی لغو شود باید ۲- ۳ نفر به لیست سرخپوشان برای فصل بعد اضافه شوند تا نقاط ضعف این تیم پوشش داده شود. البته پرسپولیس با همین نفرات توانست قهرمان لیگ هفدهم شود و با حفظ شاکله اصلی تیم می‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.
  • او درباره انتقاد از مهره چینی برانکو بیان کرد: برانکو همواره در کنار اعضای تیم است و ما در تیم نیستیم به طور حتم نمی توانیم قضاوت صحیحی از ترکیب پرسپولیس کنیم و باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم.

ما به برانکو اعتماد کامل داریم

  • زادمهر درباره استفاده نکردن برانکو از مسلمان در بازی‌ها بیان کرد: نظر هواداران این است که مسلمان باید بازی کند، اما ما به برانکو اعتماد داریم و او به خوبی تیم را مدیریت می‌کند.
  • عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس درباره احتمال غیبت کامیابی نیا برابر الجزیره امارات اظهار کرد: برانکو صلاح تیم را می‌خواهد و دوست دارد تیمش همواره برنده شود. او تشخیص می‌دهد که چه بازیکنی آمادگی بازی برابر الجزیره امارات را دارد.
  • او درباره اینکه قرارداد برانکو با پرسپولیس هنوز امضا نشده است، گفت: مطمئن باشید مسئولان باشگاه با برانکو صحبت کردند تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. با شناختی که از طرفین دارم به طور حتم قرارداد سرمربی تیم به زودی نهایی می‌شود.

زادمهر: اشتباهات فردی نباید در بازی با الجزیره تکرار شود

جایگاه پرسپولیس در جدول نشان دهنده عملکرد برانکو است

  • زادمهر درباره عملکرد برانکو در پرسپولیس بیان کرد: جایگاه تیم در جدول نشان دهنده این است که برانکو عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است. با یک باخت نباید عملکرد سرمربی پرسپولیس را زیر سئوال ببریم، زمانی که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام شد در آن صورت می‌شود درباره این مربی نظر داد.

تمرکز برانکو بر روی بازی‌های پرسپولیس است

  • پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برانکو قصد دارد سرمربی تیم ملی ایران شود، بیان کرد: برانکو تمرکزش بر روی بازی‌های پرسپولیس است و مسائل مطرح شده حاشیه است. او مربی حرفه‌ای است و به تعهداتش به پرسپولیس پایبند است.

زادمهر: اشتباهات فردی نباید در بازی با الجزیره تکرار شود

پرسپولیس و استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود می‌کنند

  • او درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌ها به غیر از تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتند.  هر ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در آسیا هستند، اما پیش بینی این است که پرسپولیس و استقلال از مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

تیم ملی فوتبال با سعه صدر در جام جهانی روسیه موفق می‌شود

  • کارشناس فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی روسیه گفت: بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بعد از بازی روز دوشنبه در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند. تیم ملی برنامه مشخصی دارد و مردم هم از این تیم حمایت می‌کنند تا در جام جهانی روسیه به موفقیت دست یابد. بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند شرایط خوبی دارند و با سعه صدر می‌توانیم در این رقابت‌ها موفق شویم.

بازی با اسپانیا حکم بازی تدارکاتی رایگان را برای ما دارد

  • زادمهر درباره اینکه اسپانیا، مراکش و پرتغال همگروه‌های تیم ملی در جام جهانی روسیه هستند، بیان کرد: خیلی خوشحالم که با اسپانیا در جام جهانی بازی می‌کنیم چرا که برگزاری بازی تدارکاتی با این تیم اروپایی هزینه اش بالا است و آن‌ها هیچ وقت دعوت ما را برای بازی دوستانه نمی‌پذیرند.

امید رمز موفقیت تیم ملی در جام جهانی است

  • او درباره اینکه امیدی به نتیجه گیری تیم ملی در جام جهانی روسیه دارد یا نه! تصریح کرد: بله در هر کاری باید امید داشته باشیم و امید رمز موفقیت تیم ملی در جام جهانی روسیه است. بازی اول در جام جهانی بسیار مهم است که امیدوارم تیم ملی از سد تیم ملی مراکش عبور کند. ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی قابل احترام هستند و تیم ضعیفی در این رقابت‌ها وجود ندارد.
  • کارشناس فوتبال درباره اینکه کی روش هنوز قراردادش را با تیم ملی تمدید نکرده است، گفت: باید با نگاه کلی و حرفه‌ای با این مسئله برخورد کنیم. کی روش مربی حرفه‌ای است و باید قرارداد اصولی با این مربی منعقد کنیم و از تجربیاتش استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار