مربی کتابخانه شماره ۲ سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: کتابخانه سیار کانون کرمانشاه در سه روستای استان برای ثبت نام کودکان حضور پیدا کردند.

حضور کتابخانه سیار کانون در روستاها اشتیاق را به کودکان باز گرداندمحمد بالاوندی مربی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهگفت:  کتابخانه سیار کانون در روستاهای  حاجی عزیز  ؛روستای چغا کلبعلی، و روستای چارزور سفلا  مستقر شد تا  کودکان روستایی نیز بتوانند از این نعمت کتاب بهره مند شوند.

وی گفت:  در روستاها کودکان و نوجوانان نیازمند سرگرمی هستند و کتاب بهترین  فرصت برای پرکردن  اوقات فراغت این کودکان است.

بالاوندی افزود: شور و شوق کودکان روستا برای ثبت نام در کتابخانه سیار قابل توصیف نیست در روستای چارزور سفلا کودکان و نوجوانان با متوجه شدن حضور خودروی کتابخانه سیار کانون در روستا و نبود معلم و تعطیل بودن مدرسه خودشان  به منزل رفته و کارت های ملی خود را آوردند و با شور و اشتیاق خاصی عضو کتابخانه شدند .

وی افزود : با دیدن شور و شادی کودکان  در چهره هایشان ؛ انرژی و انگیزه ای بیشتری برای ادامه فعالیت می گیریم.

بالاوندی در خصوص نحوه فعالیت کتابخانه گفت: کتابخانه در روستا مستقر می شود و از بچه ها ثبت نام می کند و  کتاب ها را به کودکان امانت می دهد و بعد از اتمام مهلت مجددا به روستا باز می گردد و کتاب های  دیگری به آن ها امانت می دهد.

انتهای پیام/ز


فعالیت کتابخانه های سیار در روستاهای کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.