نماینده لنجان گفت: اصل را بر این گذاشتیم که هر نماینده‌ای زمانی که پشت تریبون قرار گرفت، تحمل شنیدن نظرات آن داشته باشیم.

نمایندگان تحمل شنیدن نظرات مخالف را داشته باشند/ به دنبال عقده‌گشایی نیستیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در جلسه علنی امروز طی اخطار قانون اساسی، اظهار کرد: در چند بخش نطق امروز علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به صورت تلویحی توهین وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه اقدامی که در جلسه علنی چهارشنبه هفته گذشته انجام دادم را باز هم انجام می‌دهم چراکه این تشخیص من بود، ادامه داد: این اقدام به منظور تنفر از حاکمیت دولت آمریکا صورت گرفته و بنده پرچم چنین حاکمیتی را آتش می‌زنم.

بیشتر بخوانید: آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریکا در مجلس/ "شعار مرگ بر آمریکا" در فضای مجلس طنین انداز شد+ فیلم 

نماینده مردم لنجان با انتقادات از اظهارات رحیمی، تصریح کرد: نباید نمایندگان در نطقشان بگویند این اقدام در فرهنگ اسلامی نیست، منطق عقلانی ندارد و یا آنکه عقده‌گشایی است.

کوهکن متذکر شد: ما از ابتدای این مجلس اصل را بر این گذاشتیم که هر نماینده‌ای از هر سلیقه سیاسی زمانی که پشت تریبون قرار گرفت و نقطه نظرات خود را بیان کرد، تحمل شنیدن به آن را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ای کاش کسانی که تنها به آتش زدن پرچم آمریکا اعتراض می‌کنند، به حرف‌های توهین‌آمیزی که رئیس جمهور نادان آمریکا به ملت ایران زد هم توجه می‌کردند.

نماینده مردم لنجان با بیان اینکه ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و به دنبال عقده‌گشایی نیستیم، اظهار کرد: ما نماینده ملت هستیم و در هر شرایطی باید حرف آنها را بگوییم.

کوهکن با بیان اینکه این صحبت‌ها و حرف‌ها نباید بهانه‌ای برای اتفاقات  بد علیه ملت ایران شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بدانند که رفتار وزیر نفت باعث شده که ما در هفته گذشته به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار محکوم شویم که ما در این باره هم وظایف خود را انجام می‌دهیم.

در ادامه این جلسه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر انسجام و وحدت از همه مسائل مهمتر است.

وی ادامه داد: برجام بحثی نیست که در مجلس پاره شود زیرا شورای عالی امنیت ملی و رهبری موضوع را رصد کرده و با قدرت تصمیم‌گیری می‌کنند، ما نباید از طرف خود کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار