استاد و حوزه و دانشگاه گفت: قدرت طلبی بعضی ازکشور‌ها ناشی از آن است که نسبت به مردم ضعف دارند.

دومین روز همایش بین المللی افق نو در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد :حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دومین روز ششمین همایش بین المللی افق نو در مشهد افزود: قدرت نتیجه علم و اندیشه نیست بلکه قدرت طلبی بعضی ازکشور‌ها ناشی از آن است که نسبت به مردم ضعف دارند و این ضعف را به سبک زندگی فساد و هرزه گری در ابناء تاریخ بشری ایجاد کرده اند.

 وی  گفت: مهمترین مذهبی که در دنیا بر علیه تروریسم مقابله کرد مذهب شیعه است و شاهد این سخن، شهادت امامان معصوم (ع) ما در دوران تاریخ بوده که بدست تروریست‌ها به شهادت رسیده اند.

رئیس برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: این اجلاسیه با ۴ کارگاه تخصصی در صبح و ۴ کارگاه تخصصی در عصر کار خود را ادامه می‌دهد.

نادر طالب زاده افزود: نقش اسرائیل در غرب آسیا، ایران قربانی تروریسم، نابودی اسرائیل بر اساس قرآن، فروپاشی امنیتی اسرائیل و موضع ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف مهمترین محور‌های مورد بحث روز دوم این همایش بین المللی است.

ششمین همایش بین المللی افق نو با حضور بیش از ۵۰ اندیشمند، متفکر و صاحب نظر از ۲۲ کشور دنیا از ۲۲ اردیبهشت در هتل الغدیر مشهد با شعار قدس پایتخت همیشگی فلسطین آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.
 
انتهای خبر//ر.ق
 

دومین روز همایش بین المللی افق نو در مشهد

برچسب ها: آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.